lördag 24 juli 2010

Min Mårbacka mår fint i sommarvärmen...
...skaffade en höstblomma idag också...

...och småflaskor i en liten trälåda...



Nu börjar Jakobsdagarna gå mot sitt slut för i år, och
stadens höga puls förvandlas tillbaka till den halvt slumrande
stad man är van vid! Både skönt och tråkigt på samma gång...
Ikväll var vi och strosade på stan med familjen, tittade på
de fina indianerna som spelade på gågatan, hejade på
grannflickan som tävlade i rullskidor, åt världens godaste
glass och beundrade alla fina saker vid Blossom :)
Har ni besökt Jakobsdagarna?

En skön helg till er alla!


2 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Ja tänk hur stilla staden var idag, helt otroligt! Indianerna lyckades locka fram regnet bra enligt min svåger, som ansåg att de har dansat regndansen nu flera dagar! ;o) Blossom har jag besökt otaliga gånger, även i Kokkola.
Fina bilder du visar. Jag hade vattnat mina Mårbackor för mycket och hade lagt dem i skugga, så jag har fått plocka gula blad nu när vi kom hem. Jag åt även på O'Learys, som du tipsade om! ;o)

lyckobo sa...

Haha,så sant,det tänkte jag inte ens på, men bara bra med lite regn åt växtligheten, värmen kommer ju tillbaks nästa vecka!
Min Mårbacka mår troligen bra för att jag har GLÖMT att vattna den;)
Hoppas maten smakade bra, det tyckte jag iaf.
Må så bra!