onsdag 11 augusti 2010

Höst, eller..?

Nu börjar hösthortensian strax blomma!
Nu känns det som att sommaren definitivt är slut, och hösten
är här...varför? Jo, för att jag skulle ha lust
att plundra alla inredningsaffärer på lyktor, ljus,
kuddar, filtar, bord, soffor, mattor
lampor och annat fint till hemmet!


Varje höst känns det likadant, skulle ha lust att ändra på ALLT!
Är det likadant för er?
Fakta är tyvärr ändå det att börsen inte ger vika för
alla impulser, så jag får nöja mig just nu med att plocka och
ändra om med befintliga saker som vi redan har,
bl.a dehär gamla flaskorna som jag fick av mina föräldrar
söker just nu sin plats!
Ses snart!!!
...nu skall jag plocka om lite här... ;)

2 kommentarer:

Louise sa...

Vilka fina bilder! Här är det precis samma fenomen...i samma stund som jag tycker att sommaren är förbi börjar omfixandet hemma... men ännu förösker jag intala mig att det är "sensommar". Trevlig blogg!

lyckobo sa...

Tack!!! Det e visst något konstigt med hösten, inredningspollen i luften kanske ;) ???

Så roligt att du hittade hit, hoppas du kommer fler gånger!!!