måndag 7 februari 2011

Tadaaaaa :)

 Sådär, myyycket bättre med lite blått i stolen, eller hur! Då var vi då en kudde rikare ( fast många €€€ fattigare,hah), nåja, en märkeskudde, åtminstone, måste ju pojkarna få ha i sitt rum! Tyckte denhär var passligt "barnslig". Hittades hos Zinna...



 Skaffade också ramar idag till fotona från Par Courrier...



 Det blev vita, helt släta och enkla...



 Fick lite kritik om att tavlorna kom för lågt, men det är ju ett barnrum med korta invånare! Sådeså! :D



 Nu har jag kastat om mattorna fram och tillbaka, vad tycker ni? Den vita...



...eller den blåa??? Den blåa är i verkligheten lite blåare än på bild! Sorry för den dåliga bildkvaliteten, men orkade inte vänta tills det blir ljust ute!!! :) 

Gardinstyget är också beställt, spännande att se om tyget passar till helheten. =o/



Nu skall vår lilla ishockeyspelare i duschen! HejSvejs vänner!!!
p.s Önskar er nya läsare VÄLKOMNA !!! Roligt att ni hittade till oss!!!
      Toivotan uudet lukijat TERVETULLEIKSI !!! Kiva kun löysitte meille!!!

10 kommentarer:

Louise sa...

Det blev supersnyggt!! Vit matta är nog fräsch men är den praktisk?? ;)

Anonym sa...

Puten var kjempefin og så fint det ble.
Jeg likte best den hvite matten, men jeg tror jeg hadde vært praktisk og valgt den blå.
Ønsker deg en fin mandagskveld.
Klem Mio

StrandviksVillan sa...

Håller med Louise om mattan.

Riktigt fin helhet du har fått till.
Undrar så vilket gardintyg du har valt?

alegni sa...

jag röstar också på den vita mattan. i och med att det är ett sovrum och inte ett lekrum torde den ju funka trots den känsliga färgen.
så många fina detaljer i rummet! du har god smak!

Anonym sa...

Tjingeling
SNYGGT! Jag skulle välja den vita mattan :O)
Kram kram

Livet på Vestergård sa...

Så snyggt det blev! Tavlorna är jättefina.
Jag håller på vit matta :)
Kram Kicki

Anonym sa...

Va snyggt de ha blivi, tavlorna gillar jag rikti fina,passar bra in.
Vita mattan röstar jag också på, o tror nog att dina pojkar kan hålla den ren. Tror int dom e så smutsiga av sig. den uppfattningen ha ja fått genom åren. Och de finns ju nånting som heter kemtvätt, fast tror int du behöver tvätta den så ofta.
Man måst ju leva lite också, o int allti tänka på hur snabbt allt hålls rent.

Tror no du väljer rätt vilken än du väljer. ha de så bra. Kanske vi syns under veckan.

Sanna-Riikka sa...

Oi, miten on hienoa kaikki!!! Tykkään!! Ja tuo tyyny sopii tuolille ja koko sisustukseen ihan sika hyvin. Tulipas nuo julisteet nopeesti sieltä Ruotsista ja nekin näyttävät ihanilta!!!

Monica sa...

Riktigt snyggt,
jag väntar också på att få se gardinerna (du vet jag är ju en gardinfreak)

Sen så röstar jag också på den vita mattan!

Du får ställa dej på knä och skura i sommar om den blir "subbig" ;)
Häls. Monica

Unknown sa...

Härligt med den mörka väggen och fina tavlor.
Kul att få titta in hos dig. Annika-Mina Nystan