onsdag 2 april 2014

Hej ljusa vårdagar!


...och HEJ ni som troget orkar titta in fast jag lyser med min frånvaro!
Roligt att se att besöksmätaren har ett liv ändå, blir glad för varenda litet "klick", 
och att jag kanske ändå inte helt blivit bortglömd :)!



Härligt att vi fått långa ljusa dagar då det till och med går bra att fota, problemet ligger 
väl mest på att kameran  ligger orörd och arbetslös...



...men i och med att en ny matta landade på vårt vardagsrumsgolv,så måste ju
kameran dammas av och mattan förevigas,så länge den är ren och fin,
för med två pojkar som äter sina kvällssmörgåsar framför tv:n, på den nya mattan,
så lär den inte bli värst så långlivad hos oss! 



Nya tekoppar har det också fått bli, föll som en fura för modellen Taika från Iittala i svartvitt!
Najs najs med stora koppar till te eller varm kakao...







 Nu blir det dags för kvällsbestyren här, hoppas ni alla har det bra!

  Ses igen!

4 kommentarer:

Monica sa...

Hej roligt ..
Fin matta, fast nu när du säger att pojkarna smörar den så är det säkert mamma som stjälper ett glas rött ;)

Ha det bra
Monica

Lyckoslanten sa...

Hej på dig med!
Riktigt roligt när solen lyser in och man kan ta och man får se våren komma in genom allas våra fönster!

Snygg matta, snyggt alltihopa! ♥

Sabina sa...

Hej. Jag kikar alltid in här, oberoende om det är långt mellan inläggen. Det är alltid lika trevligt! Dessutom är jag så dålig på snabba inlägg själv, men det går ju lite i vågor. Härligt som sagt när våren och ljuset kommer, kanske man får lite mera inredningsinspiration.

kram Sabina

HOUSE of ADELA sa...

Så mysigt och fint du har och vi har samma matta ser jag!;)

Kram och fin kväll;)
Adela