måndag 19 april 2010

Härliga dag!











Vilken härlig dag vi haft idag, sista lediga dagen före vardagen börjar igen!
Tänkte fota stolen som jag målade vit i somras, men hittade ingen lämplig bakgrund
inomhus, så jag bar ut den på vår gård! Köpte stolen från f.d Åström i Karleby
då de slutade, den hade fungerat som rekvisita i skyltfönstret, och var den tiden
brun och grön... Då jag ändå var i fotastagen så blev jag ivrig och bar ut min nyaste
bricka också i vårsolen, tycker den vita rottingen funkar bra mot mossa och berg!
Brickan är av märket Artwood och kopparna Riviera Maison, allt från Zinna.
I skålen är mina favoritkex Bastogne, mums! Dem slukade vi i oss efteråt då vi åt
mellanmål första gången ut i det fria för i år...
Ha en fortsatt skön dag ute i solen!!!




Inga kommentarer: