onsdag 28 april 2010

Ovanpå ett skåp..igen


Go´kväll vänner,anonyma och andra som jag känner!
Hoppas ni haft en bra dag? Det har jag, stressig men rolig, så brukar det ibland vara
där jag arbetar! Tänkte lämna datorn ifred ikväll, men ett litet inlägg blir det nog
iallafall, lovade ju tidigare att visa resten som finns ovanpå ett skåp...mera tunga
saker som kunde vara tråkigt att få i knoppen från vårt vinglande gamla
allmogeskåp! Madonnan hittade jag vid Sunds trädgård,och tur var ju det
eftersom en av mina väninnor inte ville sälja sin egen åt mig hur jag än försökte..;)
Det gamla skåpet har jag också förhandlat mig till, det fanns vid "gamla" Pentik på
Fabriksgatan i Karleby, ej till salu, men ack den som ger sig! Skåpet doftar ännu gott inuti
av alla doftljus.. Har flera gånger funderat att måla skåpet vitt, men vågar inte
riktigt eftersom det är äkta antik, vad tycker ni? Kommentera gärna!!!

Inga kommentarer: