torsdag 27 maj 2010

Första,andra och tredje...min!!!

Här e min auktions"vinst" som jag lovade att visa i

ett tidigare inlägg! Om dethär drängskåpet blev

det en riktigt catfight mellan mig och ett par andra

damer!!! Fick det värderat av en antikhandlare

senare, hade betalat aningen i överkant enligt honom,

men det gör ingenting, e ännu glad över skåpet fast

jag haft det redan ca. 10 år! Här förvarar jag stearin-

och blockljus samt ömtåligare julprydnader...

Nu e det bara en vecka kvar till semestern, jihoo!

Hoppas ni också har det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Ja, nu vill vi ha lite somrigare temperaturer. Min semester börjar på måndag. Skåpet är jättetjusigt (det blev ett nytt skåp till villan. Nu ska det monteras och användas i sommar hoppas jag) Hälsn A-L

lyckobo sa...

Hej!

Va bra att du hittade ett skåp som du gillade, nytt blir ju ofta mer praktiskt, och så luktar det ju bara nytt och inte gammal lada som vissa antika skåp...