lördag 15 maj 2010

Linneskåp och annat gammalt...




Hej på er i sommarvärmen!
Hoppas ni haft det bra idag, vädergudarna har definitivt
varit på vår sida igen, och gett oss härlig värme!
Men med värmen kommer tyvärr
mindre trevliga saker, som
t.ex fästingar, usch säger jag bara!
Har på bara två dagar hittat två fästingar på mig, igår
kröp ett litet äckel på min hand, och ikväll
kände jag nånting kittla mig i håret,
där hade jag en till, usch!
Jag verkar vara värsta sortens fästingmagnet...
Visar idag några glimtar från vårt sovrum och sakerna
ovanpå linneskåpet. Skåpet och spegeln
är antikfynd, därav har de fått behålla sin bruna färg,
även om jag gärna skulle ha dem vita...
Tavlan med texten har jag gjort, och fotona föreställer min
Mommi&Moffa och Fammo&Faffa.
Den lilla söta (och tunga!) stolen köpte jag på
Gotland då vi var där!
Nej nu blir det hårfärgning och förgiftning av alla fästingar :D
Hejsvejs!


Inga kommentarer: