måndag 18 april 2011

Sovrum

 Möblerade om lite i sovrummet igår, och såklart kom ju kameran fram efteråt! Största önskan just nu är att få skaffat flera garderober till sovrummet, nu finns det rum för det!



...det var fönsterväggen det! Mera vinklar får ni kanske se en annan gång...

Tycker att blogger gör bara gryniga bilder just nu, alla dehär var klara i datorns fotogalleri, men här blir de alldeles suddiga :(   Om ni klickar på bilderna, så blir de klara,iallafall i min skärm! Hoppas det ordnar sig!

9 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Jag tycker att fotona är super fina i min dator ! Trevligt med stolarna vid fönstret... Ser rofyllt ut i ditt sov rum !
Kraam
Sanne

Lyckoslanten sa...

Bilderna ser helt fina ut och snyggt med två fönster. Verkar som om ni har ett rymligt sovrum. Garderober kan man aldrig få för många av. Vi ska göra nya i vårt sovrum! Härlig dag! ♥

alegni sa...

inget fel på bilderna i min dator heller! de där stolarna skulle passa bra i vårt växthus - var kommer de ifrån?

Monica sa...

Mysigt,
och bilderna är helt fina hos mej också.
Dina gardiner tycker jag om, ser så luftigt och svalt ut.
Monica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hela blogger-systemet är lite konstigt just nu, hos mig hoppar raderna isär. Så stort och ljust sovrum du har, det är jättefint. Väldigt bra och ha plats för mer garderober.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Gugis Pärlor sa...

Inget fel på bilderna här! Vackert sovrum och rymligt! Förvaringsutrymme behövs ju alltid ;O)

Glad Påsk!

Kram Gugi

FanniAuroora sa...

Ihanan harmooninen tunnelma kuvissa!
Hyvää pääsiäistä sinulle =)

Livet på Vestergård sa...

Bilderna är hur fina som helst.
Ni har stort sovrum. Vi har börjat renovera arbetsrummet och samtidigt blir det antagligen att sovrum och arbetsrum byter plats med varandra.
Ha en skön påskhelg! Kram Kicki

Michaela Eriksson sa...

Mysigt!

Önskar dig en Glad Påsk!

kram/
Smulan