måndag 11 april 2011

Såå mycket bättre!

 Javisst fick de linnefärgade hänga kvar! Men en närmare titt på varudeklarationen avslöjade att de inte har ens sett linne, utan var helt vanliga bomullsgardiner :)
 Mera ägg...det är väl påsk snart?
Dehär gardinerna känns mera "jag", var aldrig helt överens med spetsgardinerna, är tydligen inte fullt så romantisk ;)...men vem vet, kanske de får komma fram igen till sommaren!

Nu är jag väldigt nyfiken på er som hälsar på här, vem är du på andra sidan skärmen??? Vad har du för planer inför sommaren? Eller om du inte vill berätta, så kan du väl tipsa om vad du vill läsa om på min blogg??? Eller vill du kanske fråga något ,så går det också bra! Utmana dig själv och skriv några ord, om du törs alltså...;) Skulle bli väldigt glad!!!


                                            Hej o Hopp!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag tog åt mig och "törs" skriva en kommentar:-) Hoppas ni haft en skön semester, det har jag haft, men skönt att vara hemma igen.
Ses imorgon!
Camilla

Så Vitt Jag Vet sa...

Halloj ! Här kommer en Sibbovarg med lååång svans... Ja planer för sommaren ... Det blir nog att njuta.. En bilresa är inprickad till Moseldalen med goda vänner.. Men det är i slutet av sommaren..
Jag brukar njuta allra mest av de första veckorna av sommaren då skolan slutat och man får rå sej själv och göra vad man vill...
Dina gardiner är nog stiliga !
Kraam
sanne

Gugis Pärlor sa...

I like! Jättebra val med "linnegardiner" i fönstret... Och kuddarna du köpte!! Vill också HA, HA, HA... Gillar dina färgkombinationer ;O)

Kram Gugi

Louise sa...

You already know me....;)

Ainosofia sa...

Kauniita kuvia ihailemassa...

Sanna-Riikka sa...

Ihanat munat:) & Verhot!!!

Mä aattelin maata ainakin heinäkuun nurmikolla asennossa X, silloin kun on mun kesäloma;). Mitään mullistavia suunnitelmia ei ole. Lasten kanssa tehdään ehkä matka Tukholmaan pariksi päiväksi, noh oma lehmä taitaa olla ojassa...arvaapas mihin kauppaan aattelin silloin poiketa "nopsasti":)

Kivaa viikkoo ja ihania postauksia kaikki aikaisemmatkin, mihin en ole ehtinyt kommentoimaan...

Tiina sa...

Hyvän näköiset verhot.
Matkalle mieli halajais, mutta mitään ei ole sen ihmeemmin ajateltu tai suunniteltu kesälomia ajatellen. Taidetaan mennä pelkästään ihan fiiliksen mukaan, joko löhöillään kotona (todennäköisesti tarkoitaa sitä, että tapojemme mukaan meillä on jokin puutarhaprojekti meneillään :D ) tai sitten otetaan pieni irtiotto ja lähdetään jonnekin ihanalle kaupunkilomalle ... saas nähdä :).
Soitellaan :) !!!!
-Tiina-

StrandviksVillan sa...

Snyggt det blev med dom gardinerna!
Äggen gillar jag också.

Hmmm... inga önskemål just nu vad jag kommer på. Kanske fler helhetsbilder av era rum?

Ha det gott!

alegni sa...

hejsan, hoppsan och long time no see!
tjusigt, tjusigt med just de gardinerna. spets är inte riktigt min melodi heller...
vad vi ska göra i sommar? först ska vi ha studentkalas, sen ska vi tillbringa tid på skären, jag ska gå på 30-årsjubileum efter studenten och så avslutar vi semestern med en londonresa. jag längtar redan efter allt det (förhoppningsvis) roliga!
kram

Monica sa...

Hej du, här kommer en hälsning från en liten by som finns mitt mellan Borgå o Lovisa!
Och dina "linne"gardiner ser mycket bra ut ;)
Jag skall ha 1 vecka semester redan i maj och 4 veckor i juli, inga större planer finns,
utom massor på gården att göra...
Häls. Monica

Lyckoslanten sa...

Vet du nu är det så vackert för ögat hos dig så något magasin borde komma och göra reportage snart! Gillar kuddarna och behagliga färgerna! ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har ett jättefint vardagsrum, så vacker matplats. Och soffhörna, där skulle jag gärna sitta. Gardinerna passar superbra till din inredning. Jag ser fram emot sommaren, då åker vi till stugan på ön så ofta vi kan. Det blir min sommar.
Kramar
AnnaMaria