lördag 28 maj 2011

Sista kvällen i Stockholm

 För exakt en vecka sedan idag, satt vi här på Berns asiatiska, och njöt av vår sena middag! Maten hann jag aldrig fota innan den blev uppäten, men det blev flera asiatiska smårätter som serverades mitt på bordet för oss fyra att dela! Gottgott!!!



                     En liiiten pyttebild av mig och kära svägerskan ;)....



 ...takkronorna hann jag tydligen fota, stora och ståtliga var de...



 ...svägerskan och hennes kusin M, som vi bodde hos under vår vistelse i storstan, hon hade också överraskat oss ifjol med gåvokorten  till Sturebadet som vi nu fick använda! Tusentusen tack M!!!


...och vad har vi här då? Ett ansikte som inte jag kände igen, men nog svägerskan :D, så vi lånade Tobias  för en sekund, fast han verkade ha rysligt bråttom någonstans!!! ...bråttom eller ej, han ser ut att trivas i svägerskans  armar iallafall, haha!!! En perfekt avslutning på en härlig dag :)


Följande dag blev det shopping i stora köpcentret i Täby, där hittade jag också min favorit av alla inredningsbutiker, Inside Living ( jag tror den hette så..? ) !!! Vad jag hittade där får ni se en annan gång...



M & O :  C och jag vill ännu  passa på att tacka er för er gästfrihet, vi trivdes som fiskar i vattnet hos er, och med er !!!  Vi ses i sommar ! <3    ( ...kanske soffan också vill följa med, hih... )





                              Skön Helg till er!

5 kommentarer:

Sanna-Riikka sa...

Ootan innolla mitä oot sieltä löytänyt! Kivoja kuvia taas matkalta! Ja hauskaa on näemmä ollut!!! Kiva juttu!

Lyckoslanten sa...

Så kul att få tillbringa små stunder i Stockholm så här från sidan med dig! Det må ha varit festligt och så trevligt att få med en kändis också!
Ha en skön dag! ♥

Anonym sa...

jag står nästan inte ut med sådana här cliffhangers ;) hoppas du fort visar vad du handlade i storstan!
kram
ingela

Hanna sa...

Ha en jätte fin kväll och en bra början på den nya veckan.
Kram
Hanna

Gugis Pärlor sa...

En helt underbar tid i Stockholm ni fick! Söta tjejer på vift i storstaden...

Kram Gugi