torsdag 2 juni 2011

Pojkarnas!

 En liten uppdatering från pojkarnas rum blir det ikväll, för visst har det gått framåt lite här sen jag fotade sist! Hittade slutligen ett sängtäcke åt storabror, det blev ett Lexington från Zinna i Karleby.



 Musse Pigg kudden hittades vid H&M Home i Stockholm, och kudden med text sydde min mamma av gardinstyget. Jeanskudden från Anttila.



 Plåtskylten hittades vid Par Courrier nu på vår senaste resa, och tavelhyllorna kommer från Ikea.



 Såhär blev då gardinerna, modell enkel! Under har vi en mörkläggnings-rullgardin, funkar perfekt nu då vi har ljusa tider igen!



 En närbild på gardinen, skippade tanken på att rulla opp dem med bälten, ville ha dem såhär istället! Tur att man får ändra sig..



             Några marina detaljer på byrån...



...och här i hörnet sover lillabror sött i sin vitmålade lilla säng!



Ännu fattas taklampa, sänglampor, och en tavla ovanför lillabrors säng, som jag skall pyssla ihop av tapetmodeller. När inspirationen infinner sig!

6 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Du har fått det så fint i pojkarnas rum...
tapeten gillar jag och Musse Pigg dynan är för charmig !
Ha det bra !
Kraam
Sanne

Louise sa...

Du har lyckats till 110 % ! Snyggt!

Monica sa...

Rullisen blev fin, och det ser roligt ut när texten löper på knytbanden.
Och du vet säkert att
En kvinna har rätta att ändra åsikt
när som helst
utan att behöva förklara sej ;)

Ha det bra
Monica

Livet på Vestergård sa...

Så snyggt! Du har verkligen lyckats med inredningen!!
Ha det bra . kram Kicki

StrandviksVillan sa...

Riktigt fint rum!
Kanske pojkarna har ett skilt lekrum och använder detta som sovrum?
Gillar bokstäverna (säkert deras egna initialer?) ovanför respektive säng :)
Har själv en hel hög med tavellister som ligger och väntar på att skruvas upp... nån vacker dag när jag bestämt mig var ;)

Lyckoslanten sa...

Verkligen smakligt inrett! Det där får du vara supernöjd med! ♥