söndag 20 januari 2013

Det blev en längre paus...


...hoppas ni är kvar ändå? Ljuset börjar återkomma, och nu är det ju
R.O.L.I.G.T
att fota igen!!! Började så tröttna på alla gula foton...



Nu har jag också fallit för "huvud-trenden", hittade ett hjorthuvud som var nästan gratis,
så kunde inte låta bli att handla! Tänk hur smaken ändras...
...och hur man påverkas ;)

   

Svarta detaljer söker sig in till oss, sakta men säkert...



...och snart blir det väl dags med pastellerna.
Det verkar att komma ett virus alltid med våren, har lust att förändra allt
från tapeter till möbler här hemma...



...men som tur lättar det till sommaren, då är det båten
och livet utomhus som gäller.
Bara att vara hård och kämpa emot ha-begäret just nu :)!
okej,kudden är också ny, men den var faktiskt också svinbillig!!!

  


Nu kallar de sista hushållssysslorna för ikväll, sen sova.
Drömma om sommar, stora hus och vackra inredningar! 
Drömma passar plånboken bäst just nu!




Må så gott! 

9 kommentarer:

En vacker vardag sa...

Jag tycker svarta detaljer känns så fräscht nu. Trevligt att kika in här igen. Ha det gott! Kram!

Sabina sa...

Så fint du har det, och som jag har sagt tidigare... gillar de svarta detaljerna!
Hehe... jag har också stått och hållit i detdär huvudet, MEN kunde motstå frestelsen! :) Den är jättefin, det är bara det att jag har alltför mycket saker redan.

Ha en bra start på veckan! Kram!

alegni sa...

Det där huvudet har jag också hållit i, men jag har ju redan ett, så det fick bli kvar i butiken. Den där kudden däremot, den skulle jag vilja ha! VAR har du köpt den?
Kram

paulina sa...

Jättefin kudde du har hittat, passar riktigt bra.
Huvudet var roligt, trodde det skulle vara blankt. Men det var bra att den inte var det, mycket snyggare som matt.
ha en så skön måndag!

alegni sa...

Tack för infon! Kudden är nu beställd!

Hanna sa...

så fint.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Gugis Pärlor sa...

Drömmar lever man gott på ... som jag har sagt tidigare är ditt hem tjusigt och stilfullt inrett!

Nilla sa...

Så fint med de svarta detaljerna. Men lite pasteller måste man ju ha till våren ;o) Och visst ska man drömma. Kram

Malin ~ inredning och annat sa...

Gud va fint ni har det! :)