måndag 23 september 2013

Det bästa med hösten?


Det bästa med hösten, förutom tända ljus, frisk luft, och vackra färger,
måste ju vara alla fina scarfar som butikerna fylls med igen :)
Lika enkelt som att piffa opp hemmet med nya kuddar i säsongens färger, 
är det ju att piffa opp ett klädesplagg med en ny scarf. Enkelt&billigt!



Hittade min favorit strax före mässan som jag bar tillsammans med en gammal tunn tröja
som jag hittade i skåpet efter en djupdykning....
Hösten är ju en årstid när barnens kläder behöver uppdateras,
det skall vara allt från jackor och halare till skor och ishockeyutrustning...
  


Barnens behov går alltid före, och så skall det ju vara.
...så då får jag nöja mig med något smått. Och denna gång fick jag ju två flugor med 
en smäll, den här scarfen går ju nästan lika bra som bordduk!



Ha en bra ny vecka! 


4 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Håller helt med. En sjal gör så mycket och är så lätt att piffa upp en outfit med. Kram Nilla

Lyckoslanten sa...

Jag har fått en aha-upplevelse med sjalar, men har inte tänkt så långt som du gör. Fint!
Ja, barnen i den ålder går före, men de har också en tendens att göra det även som vuxna. ;o)

Hanna sa...

fina bilder.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

HannazLiv sa...

OJ du har så fin blogg, underbara bilder!! Inspiration verkligen! Ha en bra onsdag!