fredag 20 september 2013

Hälsningar från Habitare


Så har man landat hem igen efter en tripp till huvudstaden och Habitare-mässan!
Alltid lika roligt att ta del av olika firmors nyheter och få ny inspiration och ideér...
Här kommer bara ett litet axplock av allt vi fick se.



Fina väggytor i betong- och stenliknande strukturer får man med dessa...
Riktigt het trend just nu!






Snyggt med svart och vitt, men utan den bruna mattan skulle kontrasterna bli för skarpa enligt mig...
men krafset ovanför sängen blir nästan lite för mycket...?
  





Vill haaa :)




Denna monter såg jag fram emot att få besöka igen, men besvikelsen var stor då jag såg
att väggfärgen var exakt densamma som ifjol. Platt fall. Hur svårt kan det vara att måla
om i en färg så möblerna kommer till sin rätt, eller limma opp en snygg stilren tapet?
SUCK.

  

Burn the candles babe!!!!!!



Jaa vad kan man säga. Grönt är skönt? Nope. Inte här...
och en sillsallad av olika stilar!









Snygga inredningsskivor fanns det gott om, till vänster en av favoriterna...



...och så slapp jag också med på ett hörn :D


Ha det fint!


5 kommentarer:

Sabina sa...

Haha, vad söt du är på bild! ;)
Tack för titten från Habitare mässan! Åh, vad jag längtar dit nu, det var ett tag sedan jag var där senast!
Det börjar klia i fingrarna när jag ser dina bilder...

Kram Sabina

Nette Cecilia sa...

Så kul att det kom två olika blogginlägg i min lista från Habitare ,borde också varit där men tiden räcker inte till ,trevlig helg ,Nette

Så Vitt Jag Vet sa...

Var där idag... Ser att du bongar lite det samma som jag.. Stod länge o pratade med dom som hade struktur färgerna... Helt underbara färger... Kollade in spisar och golv mm...
Det sköna var att det vars å tunnsått med folk.. Lite konstig känsla ..
Ha ett skönt veckoslut..
Kraam
Sanne

Monica sa...

Tack för titten...
Jag hinner inte själv så det var roligt att se bilder.

Ha ett skönt veckoslut
Monica

Livet på Vestergård sa...

Så roligt att få ta del av bilder från mässan för oss som inte var där!