lördag 19 juni 2010

Kristaller


Lägger in lite bling-bling bilder idag till äran av Kronprinsessans bröllop :)... Fotade dem inatt innan jag gick och sova! Fick kanske lite konstiga blickar av mannen i huset då jag gick med kameran i högsta hugg mitt i natten, hahaa! Suddiga blev de nog, men det gör väl inget..?
Det blev bara få (två) kommentarer i mitt förra inlägg, men det är okej, blev glad för dem! Vet hur det är, var själv dålig att kommentera tidigare, men nu kommenterar jag ofta och gärna på andra bloggar då jag vet hur glad man blir av en hälsning!!!
Idag blev det ett besök på Köpmanholmen med hela familjen. Roligt med skattjakt, mete, bollkastning och Pettson&Findus-teater för barnen(fast våra barn vågade inte in i tältet med Pettson, jägaren och alla katter..:)) , så vi stod på utsidan och lyssnade!

Inga kommentarer: