tisdag 29 juni 2010

Svägerskor på GRILL

jag till vänster och bästa svägerskan ever till höger

Idag gör jag ett UNDANTAG och visar ett foto av mig och min svägerska som togs i Stockholm då vi var där och firade våra födelsedagar!!! De flesta som hälsar på här på bloggen vet ju ändå vem jag är...:)

Vad tittar vi på månntro? Kanske Måns Zelmerlöw eller kanske Andreas Johnson...???

Njaa, nånting sånt var det ändå inte, endast nån annan som fotade oss samtidigt! Fotot togs på Melker Anderssons Restaurang GRILL....och maten var ju supergod, har jag sagt det tidigare ;)?

(fotot publicerat med lov av svägerskan :))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kära sis !
Visst ser vi lugna o mogna ut! Stockholm i mitt hjärta.... <3
Kram !

Lyckoslanten sa...

Men visst! Jag var där i maj på grill! Underbart god mat! Va' fina ni är! ♥

lyckobo sa...

Hejjj, nog ser vi ganska lugna och sansade ut,men mognar gör vi väl aldrig :D
Längtar tillbaks, men snaaart...;)

Hej Lyckoslantsfrun!Men oj, kanske vi varit där samma dag (kväll)t.o.m !!?? Åt lamm första gången i mitt liv, och tungan tänkte slinka med, så gott var det!!!