onsdag 15 september 2010

Semester!

En liten hälsning till er skall jag väl hinna med ännu, är mitt
i packandet av väskorna, men tar en kort paus...
Idag blir det tidigt sovdags för pojkarna, och för mig också för
den delen, vi startar inatt mot Uleåborg kl.00.30...
En tuff natt har vi framför oss med andra ord, men orkar
kanske bättre med ett par timmars sömn än ingen alls!
Resan blir säkert tung med en rejält förkyld lillabror, men
imorgon känns säkert allt bättre när vi får
sanden mellan tårna :)
*sköt om er*

7 kommentarer:

Sanna-Riikka sa...

Oikein hyvää lomaa. Ihana kuva!!! ja oikein monta kiloa hiekkaa varpaiden väliin!!!

Louise sa...

En jätteskön semester önskar jag dig och din familj :) nu ska jag ta itu med awarden som blivit liggande...

Anonym sa...

Trevlig resa !!! Njut o ha det bra, hälsa boys från oss! Kör försiktigt inatt . Kraaam ! /C.K

Creative Momone sa...

Ha det bäst på er semester, hoppas lillkillen kryar på sig!
Marianne

Tiina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tiina sa...

Oikein hyvää ja rentouttavaa lomaa !!
Nauttikaa :)

alegni sa...

önskar er en riktigt skön och avkopplande semester! hoppas förkylningen ger med sig där nere i söderns värme.