onsdag 8 september 2010

Spegel,spegel...

...på väggen där...Mitt senaste "kap" som jag länge
väntade på att ta hem, men nu änligen flyttade spegeln
hem till oss från Pentik!

Tycker den passar som handen i handsken där på skåpet,
t.o.m färgen är den samma!
Ooops, där hade vi visst en propp i väggen som fastnade
på bild...
Den gamla psalmboken fick jag i måndags, den har min
mommi haft, och är tryckt med fin snirklig gammaldags stil..


Har haft äran att få ta emot en ny award, men den tar
jag itu med i nästa inlägg!

Ikväll skall vi väl alla se på Terjärv-flickan
Elin Blom som är med i svenska IDOL, heja Finland!

Tjing!

9 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Vacker spegel,jag ska också titta på idol,ha det bra ,Nette

Tiina sa...

Tosi kaunis peili !! Sopii ihan nappiin :)!!

Huomasit vissiin, mitä kivaa mun sivulla oli sulle ;)??!!

Louise sa...

Jättevacker spegel och precis som du säger passar den utmärkt till byrån!!

Lyckoslanten sa...

Men så fin spegel med allt därtill och visst gick hon vidare Elin! ♥

Creative Momone sa...

Pentik har vad man behöver, men plånboken lider. ;) Den passar fint hos er den vackra spegeln. Elin var duktig, hon går säkert långt.
Marianne

Anonym sa...

Hej. Väldigt fin spegel! Du är bra på att hitta grejer som passar ihop. Har du den lutad mot väggen stående på skåpet eller hänger den på väggen? Tänkte bara om det finns en risk att den ramlar ner, om t.ex något barn stöter till skåpet...Vi ses. A-L

Paulina sa...

Hu gissa ja att du had vari efter den omtalade spegeln :) De e ju riktit fin, ja had föreställt mig att den var större men, ja minns tydligen fel.

Fredrik och Micael sa...

Hej, Tack för ditt svar. Om jag förstår rätt så är Ada Sisustus det en butik och inte en återförsäljare till butiker..?! Lite svårt med finskan :)

//Fredrik

lyckobo sa...

Hej alla ni! Tack för era snälla kommentarer, blir så glad av varenda en!!!
Glad över att spegeln äntligen fick komma "hem", går ännu och tittar på den varje gång jag går förbi ;) Bilder gör inte rättvisa, den är STOR, strax under metern bred, och ca 1,20 hög...

Må så bra!