lördag 21 april 2012

Stiligaste inredningstidningen?

 Blev i höstas bekant med en ny inredningstidning som blivit en given favorit! De flesta märken har blivit testade genom åren, vissa lyckade inköp, och andra mindre intressanta.... Pärmen på den här tidningen är alltid lika lockande och lyxig, och innehållet läsbart från pärm till pärm!!! Reklambilderna är också fina, inga malplacerade garagedörrar här inte!

Har fotat lite smakprov både på annonser och reportage, lite inspiration såhär lördagen till ära!









































Skön Helg!

6 kommentarer:

alegni sa...

tack för tipset! ska nog köpa den där nästa gång jag blir tidningssugen.
kram

Monica sa...

Tackar också för tipset...
ljuvligt fina bilder... min favoritbild var rottingstolarna runt bordet och ett spetstygtak, härlig stämning i bilden.

Ha det bra
Monica

Livet på Vestergård sa...

Ja den tidningen finns hemma hos mig också. Har köpt några nummer och jag gillar den verkligen.
Ha en fin söndag! Kram Kicki

Lyckoslanten sa...

Jag har faktiskt inte ägt ett enda lösnummer av den där, men det du visar ser väldigt inspirerande ut!
Hoppas nya veckan blir bra för dig! ♥

Gugis Pärlor sa...

Sen jag började läsa bloggar har mitt tidningsintresse dalat en hel del... Men Jeanne darc Living magasinen kan jag inte leva utan ;O) Din tidning har jag inte sett tidigare men den ser ju intressant ut så nästa gång jag går förbi tidningsdisken ska jag spana in den!

Kram Gugi

Hanna sa...

Jag har tyvärr flyttat min blogg.
Hoppas att du kan följa med.
Kram
Hanna