måndag 4 oktober 2010

Utflykten igår...

 Några bilder från gårdagens utflykt  till skogs blir det idag, lämnade en bit bakom för att kunna föreviga hela gänget - pappa,lillabror,storabror  och hans bästis!
 Kaffe  ute i naturen smakade bättre än vanligt, bara mjölken saknades, men det gick bra utan också... 
 ...och nygräddade bullar, mumsfilibabba ;)
 ...gubben på stubben njuter av sin...
Ren luft fick vi iallafall, beviset finns på granen som har skägg ;) Spanade efter älgar också, men såg endast spår av dem... Njuter som mest då jag slipper ut i skog och mark, då laddas batterierna till max!!!


Nu är det dags för de sista kvällssysslorna inför morgondagen, sedan blir det sköna sängen!

                                      *Söta drömmar*

6 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Härligt! Nu längtar jag efter en skogspromenad :)
Kram Kicki

alegni sa...

jag har aldrig riktigt varit någon stor vän av skogspromenader, men det ser väldigt trevligt ut när andra människor visar blider från sina utfärder. kanske min avoghet beror på att vi jobbar i skogen de gånger vi är där...

Lyckoslanten sa...

Gillar! Nu fick du mig att halvvägs resa mig upp och ut bär det i den sköna kvällen! ♥

Nicole sa...

Mmm, så goda bullarna ser ut. Härligt med skogsutflykt och medhavd matsäck. Det är sånt som laddar batterierna!

Kram, Nicole

Louise sa...

Bullarna ser goda ut!! mums! Din nya jacka/kappa är jättesnygg och sjalen passar perfekt till!!

lyckobo sa...

Tack snälla ni för kommentarerna, det gläder!
Höstkraam!