fredag 15 juli 2011

Tro, Hopp och Kärlek

 Ni trodde väl inte att jag kom tomhänt hem från Helsingfors? Nehejdå, det blev faktiskt, ähum, några kuddar... vad annars :D 


 Linnekuddarna är broderade med Faith, Hope,och Love.... I like!!!


 Ändrade med detsamma lite om på tallrikshyllan.


Tog in en schersminkvist , den ligger i ett litet snapsglas i rottingkorgen och doftar sött!


 Kannorna fick åka opp på hyllan. Roligt med omväxling!


 På sidan av soffan finns ett antikt drängskåp som jag ropat in på auktion, det flyttar lite runt i huset hela tiden...

 Vissa saker hittar aldrig riktigt sin plats, de blir malplacerade vart än man sätter dem...men gillar skåpet såpass mycket ändå, så det får fortsätta flytta runt i vårt hus :)

Har ni sådana saker som aldrig riktigt passar in? Men som ni ändå vill behålla?




               Ha en skööön helg!!!

5 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Jodå jag har också ett skåp som flyttar runt lite nu och då ,men jag vill ändå inte vara utan det.
Finfina kuddar du köpte!
Kram Kicki

Lyckoslanten sa...

Bättre kuddar än sådana kan man ju inte ha, speciellt i den stad där du bor! Jag köpte en skylt med de där orden.
Precis en sådan resa gjorde vi med våra söner när de var i den åldern. Men då tror jag inte att Sea-Life fanns.
Ha en skön helg! ♥

Så Vitt Jag Vet sa...

Fina kuddar du hittat.. Sällan jag numera är inne i Helsinfors och handlar... Är så knepigt med parkeringsplatser...
Du har nog rätt det finns nog alltid vissa prylar som inte hittar sin riktiga plats.
Ha ett skönt veckoslut !
Kraam
Sanne

Ainosofia sa...

Tuo sänky on aivan uskomattoman ihana.
Ja niin kauniisti laitettu.

Nautinnollisista kuvista kiittäen ... AS

Creative Momone sa...

Fina kuddar! På söndagen var vi till hamnen som börjar på B, min syster har båten där. Då gick det upp ett ljus för mig, jag såg en skymt av dig och familjen, ni höll på att packa er i båten. Vet ungefär var du bor, syrran bor inte så långt ifrån. Hoppas ni fick en trevlig dag på sjön! Vi var en sväng till Köpmanholmen i det vackra vädret.
Marianne