lördag 3 september 2011

För länge länge sedan....

 Gjorde en liten nostalgitripp ikväll. Bläddrade i gamla fotoalbum, och hittade dehär bilderna tagna för lääänge sedan... Blev sminkad av Maria Boström, som tidigare har arbetat i Stockholm, och också stylat modeller till Vogue, Elle och Boutique...jag var i goda händer med andra ord! Vilken lyx, kände mig nästan som en stjärna själv den dagen ;)


 Håruppsättningen gjordes av hennes mamma som var frisörska... Om man ändå fick det långa blanka håret tillbaka! Men tiden sätter sina spår... Okej, lite löshår hade jag nog också :)


 Fick den dagen agera en japansk brud på bröllopsmässan, i en äkta antik bröllopskimono, som tillhörde sminkartisten!


Buketten matchade blommorna i håret. Hjälp vad åren går....

Nej, jag vet, det här hade ingenting med inredning att göra, men kunde bara inte låta bli att dela med mig av minnet från den här dagen....för länge länge sedan...  :D


                   Skön lördagskväll!

12 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Så fin du var! Det var säkert en rolig upplevelse att bli sminkad och friserad av proffs.
Kram Kicki

Sanna-Riikka sa...

Ihanaa lauantai-iltaa sullekin!!!

Siis upee toi puulamppu, jonka olet tehnyt!!! Aika hauska sattuma, koska olen itse keräillyt myös oksia ja ajatellut tekeväni niistä taululle kehykset, mutta mun projekti on vasta tosiaan keräilyvaiheessa vieläkin!!!

Ja mikä tuuri sulla onkaan käynyt, kun olet päässyt meikattavaksi Marialle, kaunis lopputulos!!!

@my casa sa...

Vilka superfina bilder!

paulina sa...

Så fin du var och blev, men de är du ju fortfarande också :) men lite kortar hår bara.
Roligt att se bilder från de gamla tiderna. Brukar var kul att titta på dem allt emellan åt och minnas tillbaka.
Fin lampa du har köpt i Ikea :) passar in bra hos dig
Trevlig helg!
Kram

Anonym sa...

Vackra du! kramar /Jennie

Så Vitt Jag Vet sa...

Som en gudinna är du ju .. Så vacker ...
kraam
Sanne

Anonym sa...

Waow! Snyggt! Intressant blogg du har!Hälsn Anna-Lena K

Lyckoslanten sa...

Men så fin du är - en riktig stjärna! En frisk fläkt i inredningen! Enbart positivt med variation tycker jag! Ha en skön dag! ♥

alegni sa...

så vackert! det var säkert en minnesvärd dag, roligt att du delar med dig av fotona.

Louise sa...

VACKER!!

Hanna sa...

snyggt!
Ha en fin söndagskväll!
Kram
Hanna

Gugis Pärlor sa...

Ung och vacker som en dag! Och vilken upplevelse det måste ha varit!? Tänk, att kunna blicka tillbaka på saker och ting och få minnas... Därför gillar jag foton så mycket ;O)

Kram Gugi